5 gadu garantijas pagarinājums jūsu dzirnavām - PREMIUM
Produkta numurs:
NY5JGMP
Produkta informācija "5 gadu garantijas pagarinājums jūsu dzirnavām - PREMIUM"
Garantijas pagarinājuma priekšrocības
- Kopumā 60 mēnešu garantija pēc iegādes datuma.
- Apdrošināšana pret: konstrukcijas defektiem, materiālu defektiem, ražošanas defektiem un citiem defektiem, kas saistīti ar kādu no iepriekš minētajiem defektiem.
- Neatkarīgi no garantijas pagarinājuma katrā gadījumā turpina piemērot likumā noteiktās garantijas tiesības un termiņus.
- Tiek kompensēti visi izdevumi, kas nepieciešami, lai atjaunotu iepriekšējo ekspluatācijas stāvokli, jo īpaši rezerves daļu un remonta darbu izmaksas.
UZMANĪBU: garantijas pagarinājumu nevar iegādāties ar atpakaļejošu datumu. Garantijas dokuments ir jāpasūta kopā ar apdrošināmo preci. Vienai vienībai, kas ir piešķirta šai mašīnu kategorijai, ir nepieciešams viens garantijas sertifikāts. Šis piedāvājums ir spēkā tikai patērētājiem, nevis komerciāliem pircējiem.
Sertifikāts
Priekšnoteikums prasībai par bezmaksas remontu ir
uzrādot sertifikātu, pirkuma čeka oriģinālu un sērijas numuru.
Garantijas pagarinājuma nosacījumi
NEW YORK COFFEE COMPANY - unda.tainment GmbH - Grünsinker Str. 5b - 82234 Weßling
Likumā noteiktās garantijas pagarināšana līdz brīvprātīgai garantijai uz 60 mēnešiem pēc iegādes datuma.
1. garantijas pagarinājuma veids
Garantijas pagarinājuma pamatā ir elektronikas apdrošināšana, ar kuru iegādāta ierīce,
samaksājot vienreizēju prēmiju, pret ražošanas, konstrukcijas un materiālu defektiem,
un būtiskiem defektiem, kas radušies ierīcei apdrošināšanas līguma darbības laikā saskaņā ar apdrošināšanas līguma noteikumiem.
notiek.
2. prēmijas summa
Prēmijas summa ir atkarīga no ierīces veida un stāvokļa, un tā nav atmaksājama.
nav atmaksājama.
3. kas ir apdrošināts
Apdrošināšana attiecas uz rēķinā ar apdrošināšanas prēmiju uzskaitītajām ierīcēm pret
konstrukcijas defektiem, materiālu defektiem, ražošanas defektiem un citiem defektiem, kas attiecināmi uz vienu no šādiem faktoriem
iepriekš minēto defektu.
4 Kas nav apdrošināts
Jo īpaši nav apdrošināti defekti vai bojājumi, kas nav ražošanas, konstrukcijas vai materiālu defekti.
materiālie defekti. Tas jo īpaši attiecas uz nolietojumu un palīgmateriāliem.
Tiek segti tikai tiešie materiālie zaudējumi apdrošinātajai ierīcei.
Apdrošināšana neattiecas uz finansiāliem zaudējumiem, peļņas zaudējumiem, atbildības zaudējumiem, nemateriāliem zaudējumiem un netiešiem zaudējumiem (izrietošajiem zaudējumiem).
netiešie zaudējumi (izrietošie zaudējumi).
Turklāt segums attiecas tikai uz pārdoto preci. Iespējamās nosūtīšanas, uzglabāšanas vai
glabāšana vai nostiprināšana nav iekļauta apdrošināšanas segumā.
Apdrošināšana neattiecas uz aprīkojumu, kas tiek izmantots komerciālos nolūkos, bet saskaņā ar ražotāja norādījumiem nav paredzēts šim nolūkam.
paredzēti šim nolūkam.
Apdrošināšana neattiecas uz bojājumiem, kas radušies ierīces nepareizas uzglabāšanas dēļ.
Sīkāks skaidrojums:
Unda.tainment GmbH nemaksā nekādu kompensāciju neatkarīgi no cēloņiem, jo īpaši par
zaudējumu kompensācija,
a) ekspluatācijas kļūdu un neveiklības dēļ (kritiens, lūzums, šķidrumi), ja ir neliels un
rupja nolaidība
b) ar nodomu,
c) trešā persona (ģimenes lokā un mājsaimniecībā dzīvojošie ģimenes locekļi ir
trešās personas šo noteikumu un nosacījumu izpratnē),
d) ar mantiskiem noziegumiem,
e) nepārvaramas varas vai dzīvnieku dēļ,
f) nepareizas uzglabāšanas vai lietošanas dēļ, kas ir pretrunā ar instrukcijām.
ražotāja norādījumus (skatīt lietošanas instrukciju),
g) konstrukcijas, materiāla vai ražošanas defektu dēļ pirms garantijas termiņa beigām un
ražotāja vai pārdevēja garantija,
h) par ko ir atbildīga trešā persona, piemēram, ražotājs, tirgotājs, cits apdrošinātājs vai remonta uzņēmums,
i) nolietojuma dēļ, kā arī servisa, regulēšanas un tīrīšanas darbu izmaksas.
j) krītot, krītot un lūstot,
k) ar ūdeni, mitrumu un mitrumu ārpus ierīces paredzētās zonas, l) ar mitrumu un ūdeni laikapstākļu dēļ.
m) īssavienojuma, pārslodzes vai pārsprieguma dēļ,
n) gaisa kuģa, tā daļu vai kravas ugunsgrēks, uguns, zibens, sprādziens, trieciens vai avārija, kā arī dūmojums, gruzdēšana, apdegšana, apdegšana, kvēlošana vai implozija,
o) vētra, sals, krusa, krītoši akmeņi, plūdi,
p) ar sērijveida defektiem,
q) zemestrīces, kara, karadarbības, terora, kodolenerģijas vai kodolvielu dēļ,
r), kas uzskatāmi par kosmētiskiem bojājumiem, piemēram, skrāpējumiem, iespiedumiem, krāsas izmaiņām utt.
s), jo ir pazuduši, atstāti novārtā, aizmirsti un pazaudēti,
t) ar izrietošiem zaudējumiem un lietošanas zaudējumiem,
u) jebkāda veida kaļķakmens bojājumi
v) ar sporta aktivitātēm
w) komerciālas lietošanas rezultātā, ja ražotājs nav skaidri apstiprinājis ierīces lietošanu šim nolūkam, x) nepareizas uzglabāšanas rezultātā.
5. apdrošinājuma ņēmēja vai lietotāja pienākumi
Apdrošināšanas segums ir jāaprēķina un jāapmaksā pilnā apmērā, iegādājoties preces. Līgums kļūst juridiski spēkā pēc prēmijas samaksas. Apdrošinātais aprīkojums ir jālieto un jāuzglabā (arī transportēšanas laikā) pareizi, uzmanīgi, droši un saskaņā ar ražotāja norādījumiem.
Šo pienākumu neizpildes rezultātā apdrošināšanas segums tiek daļēji vai pilnībā zaudēts rupjas nolaidības gadījumā.
Ja iestājas apdrošināšanas gadījums, zaudējumiem jābūt pēc iespējas mazākiem. Par bojājumu nekavējoties (trīs darba dienu laikā) rakstiski jāziņo specializētajam izplatītājam. Apdrošinātājam nekavējoties jāsniedz visa informācija par prasību. Visa informācija, kas attiecas uz kompensācijas iemesliem vai summu, mums ir jāsniedz pilnīgi un patiesi, bez kavēšanās.
Šo pienākumu neizpildes rezultātā apdrošinātājs var tikt atbrīvots no pienākuma atlīdzināt zaudējumus. 6. Apdrošinātājs var tikt atbrīvots no pienākuma atlīdzināt zaudējumus.
6. apdrošināšanas seguma sākums un beigas
Apdrošināšanas aizsardzība sākas dienā, kad elektroierīce ir iegādāta no lietotāja.
Ja pasūtījumu veic pa pastu, piemēro nosūtīšanas datumu.
Tiešas pārdošanas/nosūtīšanas gadījumā, ko veic uzņēmums unda.tainment GmbH, par apdrošināšanas sākuma dienu tiek uzskatīta arī nosūtīšanas diena.
Komerciālās starpniecības tirdzniecības gadījumā piemēro dienu, kad rēķins tiek izrakstīts galapatērētājam. Ciktāl tas notiek ne vēlāk kā vienu gadu pēc apdrošināšanas prēmijas samaksas.
Ja pārdošanas datums klientam ir ilgāks par vienu gadu, par apdrošināšanas seguma sākumu uzskata pirkšanas datumu no starpnieka.
Apdrošināšanas aizsardzība beidzas 5 gadus pēc apdrošināšanas sākuma.
Pilnīga zaudējuma gadījumā apdrošināšanas segums beidzas līdz ar prasības apstiprināšanu vai noraidīšanu.
Apdrošināšanas segumu var nodot kopā ar vienību, ja jaunajam īpašniekam tiek nodoti visi nepieciešamie dokumenti (rēķina oriģināls!).
7. pabalstu apjoms
Kompensācija tiek izmaksāta par visiem izdevumiem, kas nepieciešami, lai atjaunotu iepriekšējo, lietošanai gatavu stāvokli, jo īpaši par rezerves daļu un remonta materiālu izmaksām remontdarbnīcā, kuru pasūtījusi vai norādījusi uzņēmums unda.tainment GmbH.
Apdrošinātājs nesniedz kompensāciju par
a) izmaksas par kapitālo remontu vai citiem pasākumiem, kas būtu bijuši nepieciešami arī neatkarīgi no apdrošināšanas gadījuma,
b) papildu izmaksas, kas saistītas ar modifikācijām vai uzlabojumiem, kuri pārsniedz restaurāciju,
c) apdrošinātās personas veiktās atjaunošanas izmaksas,
d) visu veidu palīgmateriālu izmaksas.
Ja ierīce nav ekonomiski atgūstama (pilnīgs zaudējums), pēc apdrošinātāja ieskatiem tiks izmaksāta kompensācija vai nu ar aizstājējierīci apdrošinātās vērtības apmērā, vai ar tehniski līdzvērtīgu aizstājējierīci. Kompensācijas izmaksa skaidrā naudā nav iespējama. Apdrošinātā vērtība ir ierīces cena, kas norādīta pirkuma kvītī, no kuras atskaitīti 10% no ierīces cenas gadā, kas pagājis kopš pirkuma datuma. Kompensācijas augšējā robeža ir apdrošinātā vērtība, aprēķinā iekļaujot jau izmaksāto kompensāciju par iepriekšējiem zaudējumiem (piemēram, vairākkārtēju remontu).
Ienākt